07/06/2019

Apie darbą su pradinukais

Dirbti smagu.jpgŠiais metais buvau pakviesta dėstyti lietuvių kalbos mokomąjį dalyką mažiesiems, t.y. pradinių klasių moksleiviams. Dirbome vienoje privačioje mokykloje, mažose grupelėse, kūrybiškai ir pozityviai nusiteikę. Nepaprastai gera stebėti, kokia laisva, drąsi ir nuoširdi yra dabartinė vaikų karta. Į darbą ateini kaip draugas, kolega ir supranti, kad tavo mokiniai yra tiesiog tavo gyvenimo bendrakeleiviai.

Kiekvienąkart po viešo skaitymo bei pristatymų mes draugiškai ratu susėdame ir aptariame visi kartu, ką jų draugas (ė) galėtų dar patobulinti, ką turėtų daryti, kad jaustųsi drąsiau, kad jam ar jai būtų lengviau išmokti naujų dalykų. Ir vieni kitiems jie pataria geriau nei aš tą padaryčiau.ABC.jpg Nežinau, koks turi būti tikras pedagogas, bet aš mokausi savo mokinius palydėti, padrąsinti ir būti šalia, nes daug ką jie turi patys savyje. Turi tai, ko reikėtų nesugadinti, nesutrypti, o leisti išsiskleisti natūraliai ir pamažu.

P.S. pamokos pabaiga būna įdomiausia, nes kiekvieno paklausiu, kokius patarimus ir pastabas jie duotų man, kaip galėčiau patobulinti pamoką? Nustebau, jog vaikai viską pasako labai nuoširdžiai ir konkrečiai. Nežinau, ar koks seminaras apie metodologiją būtų naudingiau už tokį atgalinį ryšį..

Greta - 12:27 @ Darbas